تصادف پژو با ماشین پلیس محموله تریاک را لو داد / در سیرجان رخ داد

ماشین پلیس کافی بود تا سد راه پژوی سوداگران مرگ شود و پژو در تصادف با ماشین پلیس چپ کرد و همین ماشین پلیس باعث کشف محموله تراک و حشیش شد در این صحنه ماشین پلیس تخریب شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی سیرجان در این باره گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ هنگام تردد در محور بافت - سیرجان با سرعت زیاد و بدون توجه به علایم هشدار دهنده، به ایست و بازرسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان وارد و از صحنه متواری شد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: بلافاصله موضوع به واحدهای گشت انتظامی شهرستان ابلاغ شد که در این زمینه خودروی گشت پاسگاه انتظامی بلورد به محور مذکور عزیمت و خودروی حامل مواد مخدر با سرعت زیاد با این واحد گشت پلیس برخورد کرد و واژگون شد.

وی با اشاره به این که در این حادثه راننده خودروی پژو و دو نفر از ماموران گشت پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد: در بازرسی از این خودرو در مجموع ۱۸۸ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۶۵ کیلوگرم تریاک و ۲۳ کیلوگرم حشیش کشف شد. این مسئول انتظامی گفت: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهم پس از انجام مراحل درمانی به مرجع قضایی تحویل می شود.

توکلی

 

کدخبر: 699445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟