انهدام باند سرقت در غرب تهران/ کشف 100 دستگاه ماینر سرقتی

ماینر قاچاق در تهران کشف شد.

سرهنگ "ضرغام آذین " گفت: در راستای افزایش سطح امنیت اجتماعی، شب گذشته واحد های عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری 139 مرزداران یک وانت نیسان اتاق دار را با سه سرنشین هنگام سرقت از یک واحد مسکونی مشاهده کردند.

به گزارش رکنا، آذین عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری پس از بررسی لحظه به لحظه محل وقوع جرم متوجه شدند متهمان سارقان حرفه ای خانه های غرب تهران هستند و وسایل یک خانه مسکونی را دقایقی قبل سرقت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : متهمان پس از مشاهده گشت پلیس با خودرو متواری شده که ماموران کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی در اتوبان اشرفی اصفهانی با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک دقیق به چرخ نیسان وانت در خیابان استقلال سارقان حرفه ای را متوقف و بازداشت کردند.

وی افزود : متهمان سابقه دار در بازجویی ها صراحتا به سرقت از منازل غرب تهران اعتراف کردند و در تحقیقات پلیسی پس از بازرسی خودرو متهمان 100 دستگاه ماینر سرقتی کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت : پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟