انهدام باند سرقت موبایل قاپی در محله عباس آباد/ اعتراف به 25 فقره دزدی

باند حرفه ای موبایل قاپی در تهران دستگیر شدند آنها محله عباس آباد را به هم ریخته بودند.

به گزارش رکنا، "سرهنگ علیرضا ناصری نژاد " در تشریح این خبر، بیان داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، ماموران کلانتری 104 عباس آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه ای سرقت تلفن همراه در این منطقه باخبر شدند.

وی افزود : ماموران کلانتری 104 با شیوه و شگرد های پلیس و بررسی های همه جانبه مخفیگاه تعدادی از اعضای این باند را کشف کردند‌.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران پلیس ضمن هماهنگی های قضائی، پس از تشکیل تیم های عملیاتی در اقدامی ضربتی ۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر و به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد منتقل کردند.

سرهنگ ناصری نژاد اظهار داشت: این سارقان حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده موقعیت جغرافیایی مخفیگاه دیگر همدستان خود را ابراز کرده که با یک عملیات پلیسی ۲ سارق حرفه ای موبایل در محله عباس آباد دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در مجموع به ۲۵ فقره سرقت گوشی موبایل در محدوده عباس آباد صراحتا اعتراف کردند. و با مراجعه مال باختگان به کلانتری این سارقان حرفه ای شناسایی شدند‌‌.

این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟