جشن تولد دیدنی یک دزد در اداره پلیس + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

جشن تولد برای یک سارق در اداره پلیس سوژه رسانه ها شد. ماموران پلیس در برزیل پس از دستگیری نوجوان 18 ساله به جرم دزدی برای او در اداره پلیس جشن تولد برگزار کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی «پائولو ردریگو داس نِوِس» در حال سرقت تجهیزات صوتی ماشین‌ها بود که توسط پلیس دستگیر شد و این اتفاق دقیقا در روز تولد او رخ داد که این نوجوان وارد سن ۱۸ سالگی خود شده بود.

جشن تولد سارق در اداره پلیس

به گزارش رکنا، ماموران پلیس پس از انتقال این پسر به اداره پلیس برای او یک کیک تولد و نوشابه تهیه کرده و وی را در اداره پلیس سورپرایز کردند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این پسر روی صندلی و در مقابل یک میز نشسته، ماموران پلیس در اطراف او حلقه زده اند.

لحظاتی بعد یکی از ماموران کیک را تقسیم کرده و سپس در حالی که همه آن‌ها سرود تولدت مبارک را برای این نوجوان می‌خوانند او کیک را میان همه آن‌ها تقسیم می‌کند. در این ویدئو صدای یک مامور پلیس شنیده می‌شود که می‌گوید: «ما نمی‌توانستیم این روز به راحتی از دست بدهیم.»

اقدام دیدنی پلیس برزیل با سارق ماشین

گفتنی است؛ این در حالی بود که برخی از کاربران در این باره نظر متفاوتی داشتند و این اقدام پلیس برزیل را نوعی عمل اغفال کننده برای گرفتن اعتراف از این نوجوان به عنوان یک فرد بزرگسال قلمداد کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟