سرقت عجیب در مقابل نگهبان فروشگاه + فیلم
حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

سرقت عجیب سارق آمریکایی از یک فروشگاه رسانه ای شد. این سرقت در حالی رخ داد که نگهبان فروشگاه به همراه یک مشتری دیگر شاهد این صحنه بودند.

در ویدیویی که از این سرقت منتشر شده مشاهده می‌شود سارق در حالی که سوار بر یک دوچرخه شده تعدادی از کالا‌های داخل قفسه‌ها را در داخل یک کیسه پلاستیکی سیاه رنگ می‌ریزد. این در حالی است که یکی از ماموران نگهبان فروشگاه به همراه یک مشتری دیگر در فاصله‌ای نزدیک به سارق ایستاده و با تلفن همراه خود در حال تهیه فیلم از این صحنه است.

صحنه عجیب از سرقت یک سارق از فروشگاه

لحظاتی بعد سارق پس از پر کردن کیسه پلاستیکی با دوچرخه خود حرکت کرده و از مقابل این نگهبان عبور می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود نگهبان تلاش می‌کند تا هنگام عبور سارق از مقابلش، کیسه پلاستیکی را از او بگیرد که موفق به این کار نمی‌شود. این ویدئو در حالی که سارق با سرقت تعدادی کالا وارد خیابان می‌شود به اتمام می‌رسد. این اتفاق عجیب روز دوشنبه در فروشگاه «والگرینز» در شهر سان فرانسیسکو رخ داد.«لیان مِلِندز»، خبرنگار محلی اولین بار این ویدئو را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. او در این باره به ABC۷ News گفت: «برای من به عنوان یک خبرنگار سخت است که بگویم من درگیر نخواهم شد (بی تفاوت خواهم بود)، نمی‌توانم درگیر شوم (باید بی تفاوت باشم). باید به نوعی بی‌طرف باشم. اما اینجا شهر من است، من در این شهر زندگی می‌کنم و مدام از این صحنه‌ها می‌بینم. نه تنها در والگرین، بلکه اتومبیل‌ها و درب گاراژ من تابحال دو بار شکسته شده است.»

ویدیو دیدنی از لحظه سرقت عجیب یک سارق از فروشگاه

گفتنی است؛ این ویدئو تاکنون نزدیک ۶ میلیون بیننده داشته است. سخنگوی فروشگاه والگرینز نیز با اشاره به اینکه این یک معضل گسترده و همیشگی در سانفرانسیسکو است در این باره گفت: «متاسفانه این یکی دیگر از نمونه‌های سرقت از خرده فروشی است که تبدیل به معظلی همیشگی شده که تاکنون در چندین خرده فروشی سان فرانسیسکو رخ داده است.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟