مرگ یک سیاه‌پوست پس از زیرگیری ازسوی پلیس آمریکا

به گزارش رکنا، منابع خبری از جان‌باختن فردی سیاه‌پوست در اوهایوی آمریکا خبر دادند که ابتدا در یک تیراندازی زخمی شده بود و سپس زمانی‌که با پلیس برای دریافت کمک تماس گرفت، پلیس با ماشین او را زیر گرفت.

نیویورک پست در گزارشی اعلام کرد: «این فرد پس از مجروح شدن از ناحیه بازوی چپ به شماره ۹۱۱ برای فوریت کمک پلیس تماس می‌گیرد، اما پلیس با همان ماشینی که برای کمک به او آمده بود، او را زیر گرفته است.»

روز یک‌شنبه در شهر «اسپرینگفیلد» اوهایو این حادثه برای «اریک کول» این فرد سیاه‌پوست ۴۲ ساله، اتفاق افتاد و پلیس او را زیر گرفت. او صبح روز بعد جان باخت. اکنون نتایج کالبدشکافی بیانگر «جراحت بر اثر ضربه، شکستگی و خونریزی داخلی» است.

«لی گراف» رئیس پلیس شهر اسپرینگفیلد، در این باره اعلام کرد: «به‌دلیل برخی سردرگمی‌ها برای پیدا کردن مکان این فرد این حادثه ازسوی پلیس پیش آمده است. این یک تصادف بود که البته من آن را تایید نمی‌کنم، اما تصادف بود.»

بنابر گزارش ان‌بی‌سی «آماندا روزالس» مأمور پلیسی که پشت فرمان خودروی شاسی بلند پلیس بود، به مرخصی با حقوق فرستاده شده است. همچنین در حال حاضر چندین تحقیق درباره این پرونده در جریان است.

قربانی سیاه‌پوست این حادثه تیراندازی از ناحیه بازوی چپ مجروح شده و روی زمین افتاده بود. عامل تیراندازی تاکنون مشخص نشده است. درباره این تیراندازی نیز چندین تماس تلفنی با پلیس برقرار شده است. یکی از افراد تماس‌گیرنده همان فرد سیاه‌پوستی بود که روی زمین افتادن خود را نیز گزارش کرده است. او حتی پس از زیر گرفته شدن نیز به پلیس اعلام کرد که این حادثه برای او اتفاق افتاده است.

خانواده این فرد در کنفرانسی خبری از پلیس آمریکا انتقاد کردند. «انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان» نیز از کمک‌خرجی او و نقشش در تأمین اعضای خانواده خبر داده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟