انتشار گاز کلر در استخر مجموعه ورزشی خیابان شمشیری تهران + عکس ها

به گزارش رکنا، این رویداد ساعت 23:40 دقیقه شب گذشته توسط شهروندان اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 33 و تیم هزمت(گروه مقابله با حوادث شیمیایی و خطرناک) را به سوی محل حادثه در خیابان شمشیری اعزام کرد.

عباس سرافرازی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به همراه افسر ایمنی منطقه در محل حادثه حضور داشتند با اعلام این که محل حادثه یک محموعه ورزشی بود، گفت: در اتاقی به وسعت 100 متر مربع که از آن به عنوان تصفیه خانه استخر این مجموعه ورزشی استفاده می شد، تعداد 3 سیلندر گاز کلر قرار داشت که یک دستگاه از این سیلندرها دچار نشت شدید گاز شده بود.

وی افزود: تیم هزمت آتش نشانی با تجهیزات ویژه ایمنی و نجات و دستگاه تنفسی وارد محل نشت گاز شدند و از ادامه نشت گاز جلوگیری کردند و پس از آن با استفاده از تجهیزات مخصوص، سیلندر 70 کیلویی را که دچار نشت از قسمت بست ها شده بود، رفع نشت کرده و بدون خارج کردن از محیط به عملیات خود پایان دادند.

سرافرازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و آتش نشانان پس از تهویه هوای محیط به ماموریت خود پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟