آتش سوزی یک  خانه مسکونی در قلعه نو + عکس ها

به گزارش رکنا، حدود ساعت 6 صبح روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی 2 طبقه در جاده ورامین، قلعه نو، خیابان نفری خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته هادی خواجه پور فرمانده آتش نشانان اعزامی، هنگامی که به محل آتش سوزی رسیدیم از پنجره های طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه مسکونی دود و آتش زیادی خارج می شد.

وی افزود: بنا به اظهار شاهدان و نیز بررسی اولیه آتش نشانان مشخص شد که تمامی ساکنان این ساختمان، پس از وقوع آتش سوزی به سرعت محل را ترک کرده بودند به همین خاطر دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید ولی خساراتی به واحد مسکونی طبقه دوم وارد شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی، با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی به سرعت شعله های آتش که اتاق خواب و پذیرایی این واحد مسکونی 100 مترمربعی در طبقه دوم ساختمان را فراگرفته بود را مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط این منزل مسکونی جلوگیری کردند.

خواجه پور افزود: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش، با بکارگیری فن های قوی، اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.

وی درپایان ابراز داشت: کارشناسان آتش نشانی منطقه علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی قرار دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

عکس: امید هداوند
کدخبر: 695957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟