سارق اماکن خصوصی در تله پلیس همدان / پرونده ای با 26 فقره دزدی

به گزارش رکنا، سردار "سلمان امیری"، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد باغات در سطح شهرستان همدان که سارق اقدام به سرقت اموالی از قبیل، کف کش،آهن آلات و.... می کرد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در ابتدا با تجمیع یافته های پلیسی مشخص شد، سرقت ها در ساعات پایانی شب صورت می گیرد که با به کارگیری شگردهای پلیسی، سارق شناسایی و با استعلام سوابق مشخص شد، نامبرده فردی سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و مدت یک سال است که تحت تعقیب می باشد .

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محل اختفاء متهم در یک عملیات پیچیده پلیسی شناسایی و نامبرده هنگامی که داخل بار(کاه) ماشین سنگین یکی از اقوام خود بود و قصد خروج از مخفیگاهش را داشت با تیزبینی کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

سردار امیری افزود: نامبرده در مواجهه با دلایل و مدارک و مستندات، به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: کلیه محل های سرقت و مال باختگان شناسایی و خریدار اموال مسروقه در یک عملیات مجزا دستگیر و پرونده به دادسرا ارسال و متهمان از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟