4 عکس از صحنه حادثه برای یک پسر و 2 دختر در سه راه آذری

به گزارش رکنا، در ساعت 2 بامداد امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش این حادثه رانندگی از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 70 و گروه امداد و نجات 5 این سازمان را به محل حادثه در سه راه آذری اعزام کرد.

مهدی بهمنش فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه خودروسواری پژو 405 با 3 نفر سرنشین بامداد امروز درخیابان درحال حرکت بود که بنا به دلایل نامعلومی، از مسیر خود منحرف شد و پس از برخورد با جدول کنار بلوار به شدت با تیر چراغ برق تصادف کرد.

تصادف شدید با تیرچراغ برق

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه، سه سرنشین این خودرو شامل دو زن 18 و 32 ساله و همچنین یک مرد 22 ساله دچار مصدومیت شده و در داخل اتاقک این وسیله نقلیه بدام افتادند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به نشت بنزین و روغن از این خودرو و احتمال بروز آتش سوزی ، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله بارعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو به یاری افراد محبوس شده، شتافتند و آنان را در عملیاتی سنجیده با استفاده از وسایل تخصصی نجات از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بهمنش در پایان اعلام کرد که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 695313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟