4 کشته در له شدن پراید زیر چرخ های کامیون / اعزام هلیکوپتر و اتوبوس آمبولانس به صحنه

تصادف تلخ در جاده نیشابور 4 کشته بر جا گذاشت و 2 مصدوم دیگر نیز شرایط خوبی ندارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از تصادف خودروی سواری پراید با کامیون در محور قدیم نیشابور سبزوار ابتدای روستای فرخار با چهار فوتی و دو مصدوم خبر داد.

به گزارش رکنا، مصطفی افشارنیک گفت: عصر هجدهم خرداد ماه در پی اعلام به مرکز ارتباطات مبنی بر تصادف خودرو سواری پراید با کامیون در محور قدیم نیشابور_سبزوار بلافاصله دو دستگاه آمبولانس پایگاه‌های جاده‌ای نصرآباد و شهر فیروزه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: متاسفانه به علت شدت حادثه و جراحات شدید وارد شده ۴ مصدوم در صحنه فوت کردند و یک مصدوم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ درمان سرپایی شد و مصدوم دیگر که وضعیت هوشیاری مناسبی نداشت به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی حکیم انتقال داده‌ شد.

افشار نیک ادامه داد: با توجه به اعلام حادثه ویژه توسط واحد بحران دانشکده علوم پزشکی بلافاصله بالگرد و اتوبوس آمبولانس آماده اعزام شدند که به دلیل فوت مصدومان در صحنه اعزام‌ها کنسل شد.

تصادف مرگبار با 4 کشته در نیشابور

بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ نیشابور، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی یادآور شد: رانندگان محترم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئنه و حفظ رعایت‌ فاصله طولی از اتفاق و حوادث ناگوار جلوگیری نمایند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با شماره سه رقمی ۱۱۵ تماس بگیرند.‌آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟