دستگیری کلاهبردار فراری در مرودشت

به گزارش رکنا، سرهنگ "فرشید زینلی"  بیان کرد: در پی دریافت چند فقره شکایت مبنی بر اینکه فردی در سال 98 با ترفندهای متقلبانه و با عنوان نماینده کانون آموزشی سنا موسسه‌ای به منظور آموزش تحصیلی برای قبولی کنکور در رشته پزشکی و همچنین برگزاری آزمون وکالت به صورت آنلاین راه‌اندازی و اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد شخصی به هویت "م- ن" با سوء استفاده از اعتماد شکات و ظاهری فریبنده 800 میلیون ریال برای قبولی کنکور در رشته پزشکی و وکالت از شاکیان دریافت و با تعطیلی موسسه از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ "زینلی" با بیان اینکه وی از افراد حرفه ای و سابقه دار می باشد، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی اولیه به 800 میلیون ریال کلاهبرداری اقرار و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد قبل از مراجعه به موسسات یا دفاتر از اصالت و قانونی بودن فعالیت آنها مطمئن شده و در صورت مشکوک شدن به هرگونه مواردی موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟