وحشت از دیدن موجود انسان نما + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش رکنا، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های آموزشی و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های حوادث و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل یه ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که پرسه یک موجود بیگانه انسان نما را در یکی از جاده‌های هندوستان نشان می‌دهد.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده تعدادی از رانندگان موتورسیکلت از کنار این موجود عجیب که در تاریکی جاده قدم می‌زند عبور می‌کنند. در این ویدئو دست کم دو موتورسوار که متوجه حضور این موجود در وسط جاده شده اند موتورسیکلت خود را متوقف و شروع به تهیه فیلم از آن می‌کنند. در این ویدئو پس از عبور چند موتورسوار این موجود کمی مکث کرده و سپس به قدم زدن خود در وسط جاده ادامه می‌دهد. صدای وحشت زده یکی از موتورسواران در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: «گزارش بده.»

رویت موجود بیگانه انسان نما در هند

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این موجود بیگانه انسان نما بر روی پل «چادوا دام» در منطقه هازاری باغ در جهارخند رویت شد. انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و برخی آن را روح ، جن و یک موجود فرازمینی قلمداد کردند.

گفتنی است؛ هنوز هیچ یک از مسئولان هندوستانی در مورد اصالت این ویدئو و این موجود بیگانه انسان نما اظهارنظری نکرده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟