دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در ساوه / خانه آنها پلمپ شد

به گزارش رکنا، سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی" گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه ، در انجام تحقیقاتی یک باب منزل مسکونی را در یکی از محله های مسکونی شهرستان که به پاتوقی برای تجمع اراذل و اوباش معروف و سابقه دار و انجام اعمال مجرمانه آنان تبدیل شده بود را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، سه نفر از اشرار و اراذل سابقه دار که با اعمال مجرمانه خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، دستگیر شدند و تعداد 3 قبضه سلاح سرد از آنان کشف و این محل پس از اخذ دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: این افراد که دارای سوابق متعدد شرارت، قمار، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بودند، با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟