این مرد با جعل امضا سپاه پاسداران کلاهبرداری می کرد + جزئیات

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری جاعل حرفه ای و سابقه دار اسناد و مدارک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس شهرستان اسلام آبادغرب از فعالیت یک جاعل حرفه ای در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

شناسایی خانه جاعل سابقه دار

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی منزل مسکونی فرد جاعل در یکی از روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده یک دستگاه کامپیوتر که در حافظه آن تعداد زیادی مدارک جعل شده مربوط به ادارات دولتی و مدارک و گواهینامه های مختلف موجود بود به همراه یک دستگاه چاپگر رنگی مخصوص چاپ کارت الکترونیکی شناسایی و گواهینامه و عابر بانک کشف شد.

مهر و امضای جعلی سپاه پاسداران

رئیس پلیس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: تعدادی ورق فلزی آماده جهت جعل پلاک خودرو ، تعداد زیادی اسناد مالکیتی و کارت سوخت خودرو های مختلف ، بیش از 50 جلد شناسنامه که اسامی و مشخصات آنها توسط مواد شیمیایی محو شده بود، تعدادی کارت ملی ، 10 برگ مدرک فنی و حرفه ای جعلی به اسامی افراد مختلف و چندین برگ گواهی حضور در جبهه و بسیج فعال با مهر و امضاء جعلی سپاه پاسداران نیز کشف شد.

شناسنامه اسب های دارای اصالت در کشفیات جعل شده

وی ادامه داد: تعداد زیادی فرم خام و تکمیل شده شناسنامه‌ اسب های دارای اصالت، تعداد 5 برگ مدرک تحصیلی مجعول دانشگاه آزاد ، تعداد 10 برگ کارت موتورسیکلت های مختلف، 6 برگ گواهی مربوط به اداره تربیت بدنی و ... نیز در بازرسی های انجام شده کشف شد.

سرهنگ یاری در پایان از دستگیری جاعل حرفه ای و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟