ترور وزیر اوگاندایی/  دخترش را کشتند + عکس

به گزارش رکنا، رسانه‌ها از سوءقصد افراد مسلح برای ترور فرمانده ارتش اوگاندا طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ و وزیر کنونی کار و حمل و نقل این کشور خبر دادند.

رسانه‌های محلی در اوگاندا از قبیل شبکه «ان‌بی‌اس» این کشور، از ترور نافرجام ژنرال «کاتومبا وامالا» وزیرکار و حمل و نقل این کشور خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، افراد مسلح ساعت ۹ صبح امروز (سه شنبه به وقت محلی) خودروی توئیتا لند کروز حامل وامالا را به رگبار بستند. در این حمله او زخمی شد و «برندا» دختر وی به همراه راننده وزیر کار و حمل و نقل اوگاندا در این حمله کشته شدند.

ژنرال «کاتومبا وامالا» از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ فرمانده ارتش اوگاندا بود و بعد از کنار رفتن از این منصب، ابتدا وزیر دولت در امور ساخت و ساز شد و بعد از آن عهده‌دار منصب وزارت کار و حمل و نقل بوده است.

به گفته شاهدان عینی سوءقصد نافرجام به وامالا، چهار مهاجم مسلح با موتورسیکلت به خودروی او نزدیک شدند و او و سرنشینان را به گلوله بستند.

رسانه‌ها و مقام‌های اوگاندا درباره اینکه چه گروهی مسئول سوءقصد به جان وزیر کار و حمل و نقل بوده است، اظهارنظری نکرده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

سوءقصد به جان وزیر اوگاندایی؛ دختر وزیر کشته شد + عکس

 

کدخبر: 693075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟