تصادف 2 خودرو در تهران / یک تن زخمی شد + عکس ها

به گزارش رکنا، در ساعت 08:38 دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سواری در مقابل ایستگاه متروی شهرری خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 را به محل حادثه رهسپار کرد.

بنا به اظهار حمیدرضا نصرتی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی سواری تیبا در حین حرکت به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در پی وقوع این حادثه ، خودروی پراید واژگون و راننده آن دچار مصدومیت شد.

وی افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان در محل حادثه، راننده از داخل اتاقک خودرو خارج شده و خودرو نیز توسط شهروندان حاضر در محل حادثه به حالت اولیه باز گردانده شده بود.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به نشت سوخت خودرو، آتش نشانان با ابزار مخصوص اقدام به ایمن سازی اولیه و رفع نشت سوخت از خودرو کرده وهمچنین مصدوم حادثه که مرد 40 ساله ای بود را تحویل عوامل اورژانس دادند.

نصرتی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح خیابان از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودروهای پراید و تیبا را جهت بررسی علت وقوع این حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟