عکس / عملیات نجات 3 مرد و یک زن بعد از تونل 16 اتوبان تهران - شمال

به گزارش رکنا،سید جلال ملکی با اعلام خبر گرفتار شدن چند نفر در کوهستان در اتوبان تهران - شمال، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 22 شب گذشته (6 خرداد) یک مورد حادثه گرفتار شدن افراد در ارتفاعات کوهستان، در اتوبان تهران- شمال، بعد از تونل 16 به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت گروه نجات شماره 19 (گروه نجات کوهستان) به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه مسیری بسیار صعب‌العبور بود که احتمال سقوط افراد با توجه به شیبهای بسیار تند موجود، در آن وجود داشت.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان در تاریکی مطلق و بعد از دو تا سه ساعت پیاده‌روی، حدود ساعت دو بامداد، خود را به افراد گرفتار شده رساندند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان در چند نقطه در همان وضعیت مذکور، با نصب چند کارگاه تخصصی افراد گرفتار شده را (دو آقا 40 ساله و آقا و خانمی حدوداً 35 ساله) که قادر به هیچ حرکتی نبودند، با احتیاط کامل از روی صخره‌ها، به ارتفاعات پایین و سطح اتوبان تهران ـ شمال منتقل کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: افراد گرفتار شده حوالی ساعت پنج بامداد به سلامت به پایین رسیدند و عملیات به پایان رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

کدخبر: 691692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟