ناظر وزارت بهداشت مرد مغازه دار را کتک زد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا،در این حادثه که در منطقه « شاه جاپور » واقع در ایالت مادهیا پرادش رخ داد یک ناظر وزارت بهداشت ابه صورت یک مغازه دار سیلی زد. ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد که «مانجوشا ویکرانت رای» به صورت این مغازه دار سیلی می زند. این مغازه دار با نقض قرنطینه اقدام به بازگشایی مغازه خود کرده بود.

در این ویدئو در حالی که ماموران پلیس و وزارت بهداشت در داخل و بیرون مغازه دیده می شوند، پس از خروج مغازه دار از داخل مغازه، این مامور وزارت بهداشت یک سیلی به صورت این مرد جوان می‌زند. در این ویدئو صدای این زن شنیده می شود که به زبان هندی از این مغازه دار سوال می پرسد: «خانه ات کجاست؟» در ادامه پس از گفتن آدرس توسط مغازه دار، این مقام وزارت بهداشت او را متهم به دروغ گفتن کرده و به صورتش سیلی می زند.

سیلی زدن ناظر وزارت بهداشت به مغازه دار

در ادامه ماموران پلیس از مغازه بیرون آمده و این شهروند را با باتوم تهدید می کنند.

این مغازه دار محلی در گفت‌وگو با یکی از رسانه های محلی هند گفت: «مغازه ام را بستند، ناظر وزارت بهداشت به من سیلی زد و حتی ماموران پلیس با باتوم به من حمله ور شدند.»

گفتنی است؛ هنوز هیچ یک از مسئولان محلی در مورد این حادثه اظهار نظری نکرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟