مرگ تلخ مرد تهرانی در بزرگراه زین الدین / راننده بنز سوار بود

به گزارش رکنا ، سرهنگ "احسان مومنی" در خصوص این خبر اعلام داشت:در ساعت 00:35 بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی تصادف یکدستگاه سواری بنز و فوت عابر پیاده در مسیر بزرگراه شهید زین الدین به شرق_صدف به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .

سرهنگ مومنی بیان داشت : عابر پیاده ای که قصد عبور از بزرگراه زین الدین را داشته پس از مکث و تامل بسیار در لاین میانی بزرگراه بدون توجه به خطرات ناشی از این اقدام و در آن تاریکی شب ، از عرض بزرگراه عبور کرده که در همین حین سواری بنزی که در این مسیر مشغول تردد بوده این عابر را ناگهان مقابل خود می بیند که با وی به شدت برخورد و وی را نقش بر زمین می نماید .

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت گفت : با حضور ناگهانی این عابر مقابل سواری بنز راننده دیگر نتوانست خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می نماید .

وی افزود: در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می کند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی حاصل از ایستادن و نگاه کردن به این حادثه بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

این مقام انتظامی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان ها و بزرگراهها ننمایند و همیشه از پلهای عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است .

در انتها موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟