زورگیران پردیس در دام قانون گرفتار شدند

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 زورگیر سابقه دار و کشف 14فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار "کیومرث عزیزی"  اظهار داشت: طی اعلام شکایت تعدادی از مال باختگان مبنی بر سرقت اموال و خودرو آنها توسط افرادی تحت پوشش مسافر، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "پردیس" بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس با پیگیری های بی وقفه موفق به شناسایی 4 سارق سابقه دار شد که پس از هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضائی طی چند عملیات جداگانه موفق به دستگیری آنان شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان تحت پوشش مسافر سوار خودروهای مال باختگان شده و پس از تهدید با سلاح سرد آنها را به حاشیه شهر برده و اموال و خودروهای آنها را سرقت می کردند.

سردار عزیزی ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال متهمان به مقرهای انتظامی و انجام تحقیقات صورت گرفته به 14 فقره انواع سرقت اعتراف که با تشکیل پرونده اولیه، جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند، گفت: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟