انهدام باند سارقان گوشی در کرمانشاه

 به گزارش رکنا ، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه امروز اظهار کرد: پس از وقوع چندین مورد سرقت و زورگیری تلفن همراه شهروندان در شهر کرمانشاه ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان زبده و متخصص پلیس آگاهی به طور جد بررسی این پرونده را در دستور کار قرار دادند و توانستند پس از چندین روز تلاش هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران مجرب پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و ۲ سارق را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جاویدان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و ۲ سواری پراید که از آنها در سرقت‌ها استفاده می‌شد کشف شد، گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۴۳ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف و تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شده‌اند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می‌شود.

وی تصریح کرد: این سارقان در ساعات پایانی شب عابران پیاده را در مکان‌های خلوت شناسایی و با اعمال زور و خشونت گوشی تلفن همراه آنها را سرقت و بلافاصله متواری می‌شدند که با استعانت از خدای متعال و توان تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۲ نفر مال خر در این رابطه، گفت: رسالت پلیس تأمین نظم و امنیت جامعه است و به افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه دار کنند هشدار داده می‌شود با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی رو به رو خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 632696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟