پژو 206 در پارکینگ ساختمان جزغاله شد / در تهران رخ داد + عکس ها

 یک دستگاه خودرو سواری بامداد امروز در داخل پارکینگ یک ساختمان سه طبقه مسکونی آتش گرفت و دود ناشی از آن تمام طبقات را فراگرفت.

آتش نشانان با حضور در محل حادثه، ضمن مهار این آتش سوزی، تعدادی از ساکنان این ساختمان را نجات دادند.

به گزارش رکنا، ساکنان درحالیکه درخواب بسر می بردند، پس ازاستشمام بوی شدید دود درداخل ساختمان، از بروز آتش سوزی در داخل پارکینگ مطلع شدند که سراسیمه طی تماس با سامانه 125 و اعلام این حادثه به آتش نشانی، درخواست کمک کردند.

ستاد فرماندهی این سازمان در ساعت 04:27 دقیقه صبح امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 55 به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات وخودروی حامل دستگاه تنفسی این سازمان را به بزرگراه اشرفی اصفهانی، قبل از پونک، خیابان استاد نظری غربی روانه کردند.

سید محمد نبوی فرمانده آتش نشانان اعزامی درخصوص چگونگی بروز این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 درداخل پارکینگ یک ساختمان سه طبقه مسکونی به دلیل نامعلومی ازقسمت موتور آن آتش گرفت و هرآن احتمال می رفت شعله های آتش به خودروهای مجاور آن نیز سرایت کند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، به دوگروه تقسیم شدند، گروهی از آتش نشانان بلافاصله پس از کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی به مبارزه با آتش خودرو پرداخته و ضمن جلوگیری از سرایت آتش به خودروهای اطراف، آتش سوزی این وسیله نقلیه را کاملا مهار و خاموش کردند.

نبوی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان نیز وارد ساختمان شده و در میان دود به جستجو در طبقات مشغول شده و توانستند تعدادی از ساکنان محبوس شده در داخل واحد های مسکونی را پیدا کرده و همگی را به سلامت به بیرون انتقال دهند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، افزود: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی خودرو، دودهای انتشاریافته را ازداخل پارکینگ و طبقات ساختمان مسکونی به وسیله فن های دمنده به بیرون تخلیه کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 690154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟