آتش سوزی ناگهانی پژو در پارکینگ ساختمان

این حادثه ساعت 04:50 دقیقه صبح امروز توسط ساکنان ساختمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 27 و 55 به محل حادثه در خیابان جنت آباد جنوبی، خیابان چهار باغ، میدان آتش نشان اعزام شدند.
به گفته سعید غزل چهره افسر آماده منطقه یک عملیات ؛ یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به ناگهان دچار آتش سوزی شده بود و به یکی از انباری های مجاور سرایت کرده بود.
وی افزود: هنگامی که به داخل پارکینگ مسکونی رسیدیم دود زیادی تمام فضای پارکینگ را فرا گرفته و به داخل طبقات ساختمان و واحدهای مسکونی نفوذ کرده بود.
غزل چهره تصریح کرد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی درمیان دود غلیظ ناشی از آتش سوزی خودرو، وارد پارکینگ شدند و به سرعت با استفاده از لوله های آبرسان به مقابله با آتش سوزی خودرو و انباری پرداختند و آن را در زمانی کوتاه خاموش کردند.
وی افزود: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان به جستجو در طبقات پرداختند که خوشبختانه ساکنین قبل از رسیدن نیروها و در لحظات اولیه از ساختمان خارج شده بودند.
غزل چهره با اشاره به این که خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، دودهای انتشار یافته در داخل ساختمان را به وسیله فن های فشار قوی تخلیه کردند و با ارائه تذکرات ایمنی، به ماموریت خود پایان دادند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟