دستور ویژه فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری عامل تبرکشی در گرگان
حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: شب گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله ماموران آگاهی و اطلاعات کلانتری ۱۳ شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس با راننده خودرو پژو آر دی درگیر و با ضربات تبر او را مجروح کرده و از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد مضروب به دلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی او رضایت بخش نمی‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران، هویت ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ رضی گفت: طی بررسی‌های ماموران مشخص شد ضاربان و مجروح از دوستان چندین ساله بوده اند که به دنبال یک سری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند.

او با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری هر چه سریع تر عامل تبرکشی ، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با هشدار به هنجارشکنان و مخلان امنیت جامعه، تاکید کرد: پلیس قاطعانه در برابر اینگونه اقدامات ایستاده و برابر قانون و مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

محمد حمیدی فرماندار مرکز استان گلستان نیز در اینباره گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم سرنشین یک خودروی سواری واقع در کمربندی گرگان، حال فرد آسیب دیده مساعد گزارش شده است و اکنون در یکی از بیمارستان‌های گرگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارد.

او ادامه داد: برخورد قانونی با ضاربان در دستور کار مقامات محترم قضایی و انتظامی قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟