وحشت مرگ برای یک بازی + فیلم
حجم ویدیو: 1.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا،در این حادثه که اوایل این هفته اتفاق افتاد ۲۲ مسافر به مدت ۲ ساعت در ارتفاع ۲۰ فوتی از زمین به صورت آویزان گرفتار شدند. بنا به اعلام اداره آتشنشانی فونیکس در این حادثه که روز شنبه رخ داد امداگران با کمک نردبان ۳۰ فوتی موفق به پایین آوردن گردشگران از بالای ترن هوایی شدند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در این حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی وارد نشد. هنوز علت این حادثه و توقف ناگهانی ترن هوایی مشخص نشده است. تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده گردشگران را که توسط ماموران امداد و با کمک نردبان به پایین منتقل می‌شوند نشان می‌دهد. این حادثه موجب رعب و وحشت تعدادی از گردشگران شد. «جوزف آلمارز»، ۱۲ ساله یکی از گردشگرانی که در ترن هوایی حضور داشت به Fox ۱۰ گفت: «واقعا ترسناک بود، چون من در لبه ترن نشسته بودم.»

آویزان ماندن گردشگران پس از توقف ناگهانی ترن هوایی

«کریستوفر آلمارز»، یکی دیگر از گردشگران در این باره گفت: «تعداد زیادی کودک در ترن حضور داشتند که واقعا ترسیده بودند. یک کودک در ترن نشسته بود که من تلاش کردم او را نگه دارم، چون بسیار کوچک بود و نمی‌توانست خودش را در هوا نگه دارد.»

اداره آتشنشانی فونیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که آن‌ها از تجهیزات پیشرفته از جمله نردبان و تجهیزات مهار در هوا برای انتقال افراد به پایین استفاده کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟