نجات جوان 28 ساله از اعماق چاه ساختمانی در تهران + عکس ها

به گزارش رکنا، ساعت 10:41 امروز در پی تماس کارگران یک پروژه ساختمانی در حال احداث در بزرگراه جلال آل احمد به سمت غرب بعد از بزرگراه یادگار امام (ره) با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک کارگر به داخل چاه این پروژه ساختمانی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 10 و نجات 18 را به محل حادثه اعزام کرد.

علیرضا محمودی افسر آماده منطقه دو عملیات در این باره گفت: یک کارگر ساختمانی اهل کشور افغانستان با حدود 28 سال سن در عمق تقریبی 10 متری یک چاه در یک پروژه ساختمانی سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل موارد ایمنی، با کشیدن نوار خطر و ایمن سازی محل حادثه ، با استفاده ابزار ویژه نجات موفق شدند در کمترین زمان ممکن خود را به کارگر برسانند و وی را از اعماق چاه به بیرون انتقال دادند.

فرمانده عملیات تصریح کرد: نیروهای عملیات با استفاده از ابزار ویژه نجات، فرد مصدوم را به سطح امن ساختمان انتقال داده و با تحویل ایشان به نیروهای اورژانس جهت مداوا و انتقال به مراکز درمانی، با ارائه تذکرات لازم ایمنی به کارگران و مدیر پروژه به ماموریت خود پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟