نجات 2 کارگر جوان از زیر آوار

به گزارشگروه حوادث رکنا، ساعت 15:12 دقیقه عصر روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن دو کارگر در زیر آوار، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاههای 94، 55 و گروه امداد و نجات 3 را به محل حادثه واقع در سیمون بولیوار، خیابان البرز اعزام کرد.

مسعود صادقی افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: در یک زمین گود برداری شده به وسعت تقریبی 200 متر مربع تعدادی کارگر ساختمانی مشغول کار بودند که به یکباره یکی ازدیوارهای جانبی آن به ارتفاع 3 متر بر روی دو کارگر حدودا 30 ساله تبعه افغانستان فرو ریخت و هر دو نفر در زیر خروارها خاک و آجر بدام افتادند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن با ایمن سازی کامل محل حادثه و با استفاده از تجهیزات لازم شروع به آواربرداری کرده و توانستند هر دو کارگر را با سرعت عمل بالا از زیر آوار بیرون آورند.

افسر آماده منطقه یک عملیات اضافه کرد: این دو کارگر که از ناحیه سر و صورت دچار جراحت و آسیب دیدگی شده بودند به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

صادقی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، اظهار داشت: آتش نشانان با ارائه تذکرات ایمنی به سرپرست کارگران به ماموریت خود پایان دادند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نجات دو کارگر جوان از زیر آوار

نجات دو کارگر جوان از زیر آوار

نجات دو کارگر جوان از زیر آوار

نجات دو کارگر جوان از زیر آوار

کدخبر: 574542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟