نجات یک کارگر از عمق 15 متری چاه

به گزارش رکنا، در پی سقوط شخصی به داخل چاه و اطلاع رسانی شاهدان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 16:40 دقیقه روز گذشته، آتش‌نشانان ایستگاه 62 و گروه نجات 5 را به محل حادثهدر بلوار 45 متری زرند، داخل شرکت آموزشی اعزام کرد.

نجات از چاه1
داود قلی‌زاده معاون منطقه چهارعملیات آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهارداشت: در محوطه انتشارات یک مؤسسه آموزشی و در داخل چاله سرویس آن، یک حلقه چاه به عمق 15 متر حفر شده بود که بنابر اظهار شاهدان، کارگر 30 ساله‌ای در هنگام کار به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی، ناگهان به درون این چاه سقوط کرد. 
این مدیر آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود را برای نجات جان این کارگر، با زدن کارگاه بر روی دهانه چاه آغاز کردند.
قلیزاده گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش‌نشانان، شخص مصدوم که از ناحیه دست و پاها دچار آسیب دیدگی شده بود به سرعت به خارج از چاه انتقال یافت.
وی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناس آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: کارگر آسیب دیده بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.م4برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟