دستگیری سارق انباری های شمال تهران / دایی دزد از آب درآمد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: پرونده ای در خصوص سرقت یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی به دادخواهی شهروندی 25 ساله به این یگان ارجاع شد که با بررسی فیلم صحنه سرقت مشخص شد سارق با یک دستگاه خودروی سمند به صحنه سرقت آمده و موتورسیکلت شاکی را سرقت کرده است.

وی عنوان کرد: در ادامه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق با همان موتورسیکلت مسروقه به آدرس خیابان سهرودی شمالی مراجعه و از داخل پارکینگ منزل یک دستگاه موتورسیکلت دیگر به مارک کاوازاکی را سرقت می کند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با استعلام از سامانه های پلیس مالک خودرو شخصی به اسم بهرام بوده با هماهنگی های قضائی به پایگاه سوم دعوت و از وی تحقیق که اظهار داشت خودرو بنده در اختیار دایی ام بنام رسول می باشد و در حال حاضر نیز متواری بوده و آدرسی از وی ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی استعلام به عمل آمده مشخص شد رسول از افراد سابقه دار در امر سرقت موتورسیکلت می باشد که در ادامه سارق با همان خودرو سمند به آدرس خیابان آپادانا مراجعه و پس از تخریب قفل درب ورودی وارد پارکینگ ساختمان شده و قفل های دوچرخه را بریده و درب شوفاژخانه را نیزتخریب و اقدام به سرقت دورچرخه ای به ارزش 50 میلیون تومان می کند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان طی یک اقدام پلیسی و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم مخفیگاه متهم متواری در آدرس خیابان هنگام شناسایی که با اخذ دستور قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ دستخال افزود: در تحقیقات اولیه متهم منکر هرگونه سرقت بوده که در تحقیقات تکمیلی با بازجوئی ها و ارائه مدارک و مستندات چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به سرقت 2 دستگاه موتورسیکلت و سرقت دوچرخه از انباری اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تلاش کارآگاهان موتورسیکلت های مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شده و پرونده به همراه متهم برای کسب تکلیف به شعبه مربوط ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟