پلیس تهران مچ سعید سارق 37 ساله را گرفت / او خودروهای لوکس سرقت می کرد

به گزارش رکنا،  رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: متهم  دستگیر شده به جرم سرقت به 7 فقره سرقت وسیله نقلیه اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال"  گفت: دوازدهم اردیبهشت سال جاری پرونده ای مبنی بر سرقت خودرو و دستگیری یک مظنون به نام سعید 37 ساله به همراه یک دستگاه خودروی بی ام و توسط کلانتری 104 عباس آباد برای رسیدگی تخصصی به این یگان ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیاقت اولیه نشان از این داشت که مظنون پرونده سابقه دار بوده و دارای 3 فقره سایقه کیفری است، افزود: متهم که در ابتدا منکر جرم ارتکابی بود، پس دیدن ادله پلیس چاره جز به اعتراف نداشت به سرقت خودروی بی ام و اعتراف کرد.

سرقت وسائط نقلیه به بهانه تست کردن

این مقام انتظامی توضیح داد: سعید در بازجویی ها اظهار داشت، با بررسی سایت های خرید و فروش خودرو برای خرید خودرو به فروشنگان مراجعه می کردم و به بهانه تست و دور زدن در فرصت مناسبی خودرو را سرقت کردم .

سرهنگ دستخال با بیان اینکه در بازنگری پرونده های ارجاعی به این پایگاه مشخص شد که در فرودین ماه نیز شکایتی با همین محتوا طرح شده است، بیان داشت : متهم معترف شد 7 دستگاه خودرو از قبیل کاپرا، 207 ، پرشیا و ... و یک دستگاه موتورسیکلت بدین شیوه به سرقت کرده است و پس از جدا کردن اموال با ارزش خودرو ها و موتورسیکلت ها آن ها را رها کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سعید در ادامه اعترافاتش در خصوص سرقت خودروی کاپرا و 207 اظهار کرد، پس از سرقت خودروی کاپرا و انتقال آن به رودبار در همان جا خودرو را رها کردم و به قزوین مراجعه و در آنجا از طریق سایت به بهانه خرید خودروی پژو 207 را سرقت و خودرو را با تمامی مدارک مالک خودرو به تهران آوردم و پس از آگهی کردن خودرو در فضای مجازی شخصی که قصد خرید خودرو را داشت و ساکن قم بوده با من تماس گرفت و قرار شد برای فروش و تحویل خودرو به قم بروم که پس از جلب اعتماد خریدار به منزل وی در قم مراجعه و پس از گرفتن مبلغ 60 میلیون تومان سریعاً به تهران برگشتم و بلافاصله به تهران آمدم و با پول آن خانه ای را در بومهن رهن کردم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی با دستور قضائی متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ دستخال با اعلام این خبر به شهروندان گفت: در این سرقت ها متهم با جلب اعتماد فروشندگان و خریداران خودرو و استفاده از ظاهری بسیار مناسب و فن بیان بسیار شیوا ، در یک فرصت مناسب هنگام تست خودروها و موتورسیکلت ها آنها را سرقت کرده است که با هوشیاری مالک بی ام و در آخرین سرقت ناکام و دستگیر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟