بازداشت سوداگران مرگ در میناب

به گزارش رکنا، سردار"غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ ، مأموران پاسگاه توکهور شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با یک دستگاه خودرو سواری محموله سنگینی از مواد مخدر را به شهرستان انتقال دهند.

وی افزود: مأموران با رصد فعالیت قاچاقچیان مسیر انتقال مواد مخدر را در محور هشتبندی به میناب شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: قاچاقچیان پس از رؤیت مأموران و بدون توجه به علائم هشدار دهنده و دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

کشف ۱۳۵ کیلو مواد افیونی در میناب

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه با سرعت عمل مأموران طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو سمند مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن۱۳۵کیلو و۸۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد:متهمان در این رابطه شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سردار جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد: توان بالای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس موجب شده تا با به کارگیری ظرفیت های درون و برون استانی به عنوان یک راهبرد هدفمند ، ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟