توقیف محموله مواد مخدر در خراسان شمالی

 سرهنگ محمد غلامی گفت : از ابتدای امسال تا کنون ۲۷۸ کیلو و ۹۰۹ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد غلامی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷۸ کیلو و ۵۱۵ گرم مواد مخدر سنتی و ۳۹۴ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۱۴۷ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده اند، افزود: در این مدت همچنین ۱۰۲ نفر معتاد نیز دستگیر شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این بازه زمانی در مجموع ۲۴۹ مجرم دستگیر شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشته است، گفت : در طول این مدت ۱۷۱ طرح مبارزه با مواد مخدر نیز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

سرهنگ غلامی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۳۱ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ۱۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۳۳ طرح پاکسازی اطراف مدارس و ۴۲ طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی، در پایان با بیان اینکه در این بازه زمانی ۴ عملیات مشترک برون استانی و ۴ عملیات درون استانی نیز اجرا شده است، یاد آور شد: در این مدت تعداد ۴ دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شده اند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟