وقوع یک هزار و 232 فقره تصادف امسال در محور‌های خراسان شمالی

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در طول این مدت در اثر تصادف جاده‌ای ۱۰۸ نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است.

سردار علیرضا مظاهری گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۸۹ مورد تصادف فوتی در محور‌های سطح استان به وقوع پیوسته که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به اینکه تصادفات جرحی نیز در این مدت ۲۹ درصد کاهش داشته، افزود: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۷۲۶ مورد تصادف جرحی در جاده‌های خراسان شمالی به وقوع پیوسته است که ۸۹۰ نفر در این تصادفات مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سردار مظاهری به وقوع تصادفات خسارتی در سطح محور‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت همچنین ۵۱۷ فقره تصادف خسارتی نیز به وقوع پیوسته که این رقم نسبت به سال قبل با کاهش ۳۱ درصدی همراه بوده است.

تصادف در محور های خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی به وقوع حوادث رانندگی در محور‌های سطح استان از ابتدای طرح تابستانه تا پایان این طرح نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع طرح تابستانه پلیس راه ۵۴ فقره تصادف فوتی به وقوع پیوسته که این رقم در مقایسه با طرح تابستانه سال قبل ۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او در استان همچنین با بیان اینکه در اثر این تصادفات ۶۳ نفر فوت کردندافزود : آمار‌ها نشان می‌دهد که خوشبختانه تعداد متوفیان در مقایسه با طرح تابستانه سال قبل ۲ درصد کاهش داشته است.

او به حوزه تصادفات جرحی نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای این طرح امسال ۴۴۲ فقره تصادف جرحی نیز در جاده‌های استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه ۲۴ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین با بیان اینکه در این طرح ۵۳۹ نفر مجروح شده اند که در مقایسه انجام شده با سال قبل این رقم ۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد، افزود: از ابتدای شروع طرح تابستانه امسال ۷۷۵ فقره تصادف به وقوع پیوسته که ۲۷۹ فقره از این تصادفات مربوط به تصادفات خسارتی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟