اراضی ملی تصرف شده از دست سودجویان خارج شد / در کهگیلویه وبویراحمد رخ داد

به گزارش رکنا، حسین نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با هدف پیشگیری از تصرف حقوق عامه و رفع تصرف اراضی ملی، کمیته‌ ای با عنوان قرارگاه مرکزی حفظ و صیانت از حقوق عامه متشکل از رئیس کل، دادستان مرکز استان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و بازرسی با همکاری اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای پارسال تشکیل شد.

نگین تاجی افزود: با همکاری اعضای کمیته قرارگاه مرکزی حفظ و صیانت از حقوق عامه درپارسال بیش از هزار ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی با پیگیری‌ های قضایی از دست سودجویان و متصرفان خارج و به بیت المال برگردانده شد.

او با بیان اینکه در این مدت ۱۱۶ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه‌ های استان که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود نیز آزاد سازی شد اضافه کرد: این امر نشان دهنده‌ عزم دستگاه قضایی استان برای جلوگیری از پایمال کردن بیت المال در کهگیلویه و بویراحمد است.

نگین تاجی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌ های انجام شده قرار است امسال نیز اراضی ملی هم در عرصه‌ های منابع طبیعی، ملی و هم در حاشیه رودخانه‌ ها که به صورت غیر قانونی تصرف شده شناسایی و با تشکیل پرونده و پیگیری دستگاه‌ های متولی از دست متصرفان خارج و به بیت المال برگردانده شود.

رئیس کل دادسگتری استان به متصرفان و سودجویان عرصه‌ های ملی هشدا داد از تصرف اراضی ملی خود داری کنند چرا که دستگاه قضا با متخلفان و متعرضان عرصه‌ های ملی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟