برخورد صاعقه به زن 31 ساله در ارتفاعات توچال/ ظهر امروز رخ داد

به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۵۶ ظهر امروز یک مورد حادثه کوهستان در ارتفاعات توچال تهران به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

او افزود: در روزهای آخر هر هفته، سال‌هاست گروه امداد و نجات ویژه سازمان آتش نشانی در کمپی در ایستگاه پنج توچال با هماهنگی مسئولان تله کابین توچال در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد.

ملکی تصریح کرد: به این واسطه نیروهای امداد و نجات آتش نشانی تهران می‌توانند سریع تر افراد آسیب دیده را امداد رسانی کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد:پس از گزارش حادثه بلافاصله به همکاران مستقر در کمپ اعلام می‌شود و به حدفاصل ایستگاه ۵ و ۷ اعزام می شوند.

ملکی بیان کرد: یک خانم حدودا ۳۱ ساله دچار اصابت صاعقه شده بود و آثار آن کاملا مشخص بود به گونه ای که بخشی از لباس ها و کفش این فرد دچار سوختگی و پارگی شده و بخشی از بدن او نیز دچار آسیب شده بود.

او ادامه داد: این فرد خوشبختانه زنده بود اما کاملا بی رمق بوده و توان ایستادن و حرکت نداشت که اتش نشانان این فرد را بر روی برانکارد مخصوص کاملا مهار می‌کنند و به ایستگاه ۷ تله کابین توچال منتقل می‌شود و با هماهنگی های انجام شده با پایین ترین نقطه توچال برده و تحویل عوامل اورژانس می‌شود‌.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟