فیلم عجیب حمام با فضولات گاو برای محافظت در برابر کرونا!
حجم ویدیو: 32.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58

به گزارش رکنا،پزشکان و دانشمندان در هند و سراسر جهان بار‌ها نسبت به انجام روش‌های درمانی جایگزین هشدار داده و معتقدند که این کار‌ها می‌تواند احساس امنیت کاذب ایجاد کرده و مشکلاتی به وجود آورد.

در آیین هندو، گاو نمادی مقدس از زندگی و زمین است و قرن هاست که هندو‌ها از کود گاو برای تمیز کردن خانه‌های خود و مناسک مذهبی استفاده می‌کنند و معتقدند که این ماده خواص درمانی و ضدعفونی کننده دارد.

گوتام مانیل بوریسا یک شهروند هندو می‌گوید: حتی پزشکان به اینجا می‌آیند، این روش درمانی ایمنی را بهبود می‌بخشد و پزشکان می‌توانند بدون ترس به بیماران مراجعه کنند.

پس از اینکه هندو‌ها بدن خود را با کود و ادرار گاو‌ها آغشته کردند در همان محل یوگا انجام می‌دهند.

پزشکان و دانشمندان در هند و سراسر جهان بار‌ها نسبت به انجام روش‌های درمانی جایگزین هشدار داده و معتقدند که این کار‌ها می‌تواند احساس امنیت کاذب ایجاد کرده و مشکلاتی به وجود آورد.

دکتر جایالال می‌گوید هیچ مدرک علمی مشخصی مبنی بر اینکه کود یا ادرار گاو در برابر کرونا ایمنی بدن را تقویت می‌کند وجود ندارد.

وی افزود: در مصرف این محصولات خطرات بهداشتی وجود دارد و زمینه انتقال دیگر بیمار‌ها از حیوان به انسان را فراهم می‌کند.

همچنین نگرانی‌هایی وجود دارد که این روش می‌تواند در شیوع ویروس نقش داشته باشد، چراکه افراد به صورت گروهی برای انجام آن جمع می‌شوند.

ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۲ میلیون نفر را در هند درگیر خود کرده و منجر به مرگ بیش از ۲۴۶ هزار نفر گردیده است. کارشناسان می‌گویند که تعداد واقعی ممکن است ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟