دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در غرب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید لشینی " اظهار کرد : شب گذشته در ساعات پایانی شب ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱۸ در خیابان ستارخان به یک موتورسیکلت ۲ ترک که در حال شناسایی شهروندان برای سرقت گوشی موبایل بودند مشکوک می‌شوند.

وی تصریح کرد : بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان وارد عمل می‌شود که همزمان سارقان ، تلفن همراه یک شهروند را سرقت می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان ادامه داد: گشت انتظامی پس از تعقیب و گریز پلیسی در خیابان ستارخان موفق به دستگیری ۲ سارق جوان می‌شود و متهمان را به کلانتری ۱۱۸ ستارخان منتقل می‌کنند.

سرهنگ لشینی بیان کرد : متهمان در بازجویی ها صراحتا به ۱۰ فقره سرقت موبایل قاپی در خیابان ستارخان اعتراف کردند و ۳ نفر از شاکیان که در چند روز اخیر تلفن همراهشان به سرقت رفته بود با مراجعه به کلانتری ۱۱۸ ستارخان این ۲ سارق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از این افراد کشف شده است، گفت: متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان با توصیه ای به شهروندان اظهار کرد: شهروندان هنگامی که قصد عبور از عرض خیابانی را دارند تلفن همراهشان در جیب خود قرار دهند تا احتمال سرقت موبایل برای آن ها کمتر شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟