موبایل قاپ خیابان های تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمدرضا قدیمی" گفت: هفته گذشته وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط 2 موتورسوار جوان به کلانتری مخابره شد و تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع و دستگیری متهمان را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیاقت اولیه پرونده ها نشان از این داشت که سرقت ها در حوالی خیابان شریعتی و قلهک اتفاق افتاده است، افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، ماموران با حضور در محل های سرقت و گرفتن اظهارات شاکیان موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست بیاورند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه ساعت 16:00 عصر روز دوشنبه بیست و پنجم فروردین ماه ماموران گشت کلانتری قلهک در دو راهی قلهک دو جوان موتور سوار را که خلاف جهت خیابان در حال حرکت بودند مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه مشخصات ظاهری موتورسوارن با مشخصات متهمان موبایل قاپی تطابق داشت، گفت: ماموران برای بررسی موضوع آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

این مقام پلیسی ادامه داد: پس از 5 دقیقه زیر نظر قرار دادن هر دو موتور سوار مشخص شد که دزدان با شناسایی طعمه شان تصمیم به سرقت موبایل مرد جوانی را دارند که قبل از اینکه دزدان دست به کار شوند ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

کلانتر محله قلهک با بیان اینکه سارقان با مشاهده تیم گشت کلانتری، موتور تیزرو خود را رها کرده و با پای پیاده از محل گریختند، عنوان داشت: ماموران پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز متوجه شدند هر دو موتورسوار از جلوی چشمان آنان غیب شده اند که با دقت نظر و تیز بینی متوجه شدند که یکی از متهمان در سطل زباله پنهان شده است. در این مرحله یکی از سارقان در سطل زباله دستگیر شد ولی دومین متهم توانست از شلوغی خیابان برای فرار خود استفاده کند.

سرهنگ قدیمی گفت: مورتورسیکلت کشف شده به همراه متهم به کلانتری انتقال یافت و ماموران در بررسی شماره پلاک موتور سیکلت دزدان اطلاع پیدا کردند که این موتورسیکلت روز هجدهم فروردین ماه در محدوده بازار به سرقت رفته است.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر 3 گوشی سرقتی از متهم کشف شد، ادامه داد: متهم در کلانتری به 20 فقره سرقت موبایل در خیابان شریعتی و قلهک با همکاری همدستش و فروش گوشی های سرقتی به مالخری اعتراف کرد .

سرهنگ قدیمی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری و مالخر گوشی های سرقتی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟