بازداشت 5 مالخر در پاتوق همیشگی شان / در مولوی رخ داد

رئیس کلانتری 116 مولوی از دستگیری 5 مالخران در قهوه خانه ای در خیابان "مولوی" خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مهدی اسدی" در تشریح این خبر بیان داشت: چندی قبل تعدادی از کسبه بازار مولوی با مراجعه به کلانتری 116 عنوان کردند تعدادی مالخر در یک قهوه خانه واقع در خیابان "مولوی" در حال خرید و فروش گوشی موبایل مسروقه هستند.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری 116مولوی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از 5 مالخر حرفه ای را در قهوه خانه به دست آوردند.

رئیس کلانتری 116 مولوی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضائی ماموران پلیس طی یک عملیات پیچیده 5 مالخر را بازداشت کردند و متهمان را به کلانتری 116 مولوی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از متهمان 5 دستگاه گوشی سرقتی و 22 سیم کارت کشف شد، اظهار داشت: هر 5 مالخر سابقه دار بوده و در بازجویی های پلیسی صراحتا به جرم خود اعتراف کردند و ماموران پلیس با جدیت به دنبال سارقان حرفه ای گوشی هستند که اموال مسروقه را به مالخران می‌فروختند.

سرهنگ اسدی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده متهمان پس از اعترافاتشان برای تحقیقات تکمیلی و گسترده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟