آوار یک خانه قدیمی زن تهرانی را در میدان راه آهن کشت

به گزارش رکنا،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: ساعت 16:19 ظهر امروز یک مورد حادثه آوار یک منزل قدیمی در میدان راه آهن ابتدای خیابان ولیعصر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

او افزود: 3 ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: نخستین ایستگاه در مدت زمان 2 دقیقه به محل رسید و مشاهده کرد یک منزل قدیمی دوطبقه که در یک کوچه باریک است، به وسعت حدود 40 متر تخریب شده و اطلاعات ضد و نقیض اولیه حاکی از این بود که دونفر در منزل محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت: آتش نشانان در ابتدا جست‌وجوهای خود را آغاز کردند و در یک عملیات بسیار حساس موفق شدند یک پسربچه 8 ساله را در شرایطی که کاملا زیرخاک مدفون بود و همه بخش های بدنش گرفتار بود را نجات دهند و زنده به اورژانس تحویل دهند.

او ادامه داد: لحظاتی پیش آتش نشانان در حین عملیات خاک برداری و آواربرداری با پیکر یک خانم مسن حدودا 60 ساله مواجه شدند که زیر حجمی از خاک مدفون شده بود. آتش نشانان پیکر این خانم را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و مشخص شد ایشان در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

ملکی عنوان کرد: آتش نشانان در بخش های دیگر جستجو کردند و مطمئن شدند فرد دیگری زیر آوار وجود ندارد بنابراین عملیات به پایان رسید و آتش نشانان دقایقی دیگر منطقه را تحویل شهرداری و نیروی انتظامی قرار خواهند داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟