بازداشت زاغ زن گاندی در سعادت آباد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزل که سه میلیارد ریال از منزل مال باخته سرقت کرده بود خبر داد و گفت: متهم انگیزه سرقت را باز بودن درب ساختمان اعلام کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " قاسم دستخال"  بیان داشت: سوم اسفند سال گذشته پرونده ای مبنی بر سرقت منزل با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری 103 گاندی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و دستگیری متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، سارق یا سارقان با تخریب قفل درب آپارتمان وارد منزلم واقع در خیابان آفریقا شده و اموال از قبیل طلا، جواهر و تعدادی ساعت به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.

تخریب قفل ساختمان برای دزدی / دزد ساکن سعادت آباد بود

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: پرونده در دستور کار تیم مبارزه با سرقت منزل قرار گرفت و کارآگاهان با حضور در منزل شاکی و انجام اقدامات میدانی متوجه شدند متهم یا متهمان، براحتی وارد ساختمان شده اند و با تخریب قفل درب آپارتمان سرقت را انجام و برای مخفی کردن هویت خود دوربین مداربسته زا نیز سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با پایش میدانی محل وقوع جرم و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم رد پایی از سارق را بدست می آورند که با تجمیع ادله ها هویت سارق شناسایی شد.

سرهنگ دستخال افزود: در ادامه کارآگاهان با تلاش بی وقفه محل زندگی متهم را در سعادت آباد شناسایی کرده و با هماهنگی های قضائی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل بخشی از اموال شاکی کشف و به اداره آگاهی انتقال یافت.

وی گفت: متهم در بررسیهای پلیسی به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت، روز سرقت در حال پرسه زنی در خیابان بودم که درب ورودی ساختمان باز بود و وارد ساختمان شدم و با رسیدن جلوی درب واحد زنگ خانه شاکی را زدم و وقتی دیدم کسی جوابگو نیست قفل درب را تخریب و وارد خانه شدم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با تاکید بر این که از باز گذاشتن درب ورودی ساختمان ها اجتناب کنید و با تاریکی هوا درب ورودی ساختمان را قفل کنید، در پایان گفت: با قرار صادره متهم روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی و زوایایی پنهان پرونده در جریان می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟