مرد مشهدی زنده به گور شد + عکس صحنه مرگ

تخریب مرگبار ساختمان 2طبقه در مشهد جان یک نفر را گرفت و این مرد زیر آوار مانده و جان باخت.

کارگری جوان هنگام تخریب یک خانه دوطبقه قدیمی در بولوار عبدالمطلب مشهد، دچار حادثه شد و جان باخت.وقوع این حادثه روز گذشته به آتش‌نشانی مشهد گزارش و اعلام شد.

به گزارش رکنا، با توجه به در خطر بودن جان این کارگر جوان، آتش‌نشانان از 3ایستگاه ۲۸،۱،۳۸به محل اعزام شدند. با حضور امدادگران در محل مشخص شد که تعدادی کارگر در حال تخریب این ساختمان بوده‌اند که یکی از آن‌ها دچار حادثه شده است.

محل حادثه به دلیل شرایط خطرناکی که داشت موجب شد تا امدادگران با رعایت نکات ایمنی، خود را به محل سقوط این فرد برسانند. بررسی‌های اولیه نشان داد که این فرد بر اثر حادثه جان خود را از دست داده است.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به انتقال پیکر بی‌جان این کارگر به سطح خیابان بیان کرد: جسد متوفی تحویل نیروهای انتظامی مستقر در محل شد و با تأیید مرگ از سوی تکنیسین‌های اورژانس، آتش‌نشانان به عملیات خود پایان دادند و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

آتشیار جلیل فدایی درباره علت حادثه اظهار کرد: هنوز علت دقیق حادثه مشخص نشده و به دلایل نامعلومی این فرد دچار حادثه شده که تحقیقات به منظور روشن شدن علت حادثه آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

ابوعطا

کدخبر: 685719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟