عکس از پناه بردن سگ دست شکسته به اورژانس جاده ای باشت + فیلم
حجم ویدیو: 9.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

 انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره پناه بردن عجیب یک سگ مصدوم به اورژانس در یکی از پایگاه های اورژانس جاده ای شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، باعث شگفتی بسیاری از مردم شده است.

«سید محمد تقی پور»، این تکنیسین اورژانس که کار مداوای سگ را انجام داد، در خصوص جزئیات این ماجرای عجیب گفت: عصر روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با همکارم به نام صادق آسان در پایگاه جاده ای اورژانس دوراهی باشت شیف بوده ایم که هنگام اذان مغرب یک سگ لنگ لنگان از درب پایگاه وارد شد.

وی افزود: وقتی وارد محوطه پایگاه اورژانس شد جلوی ما دراز کشید و دست خود را بالا آورد که پس از بررسی وضعیتش متوجه شدیم که دست سگ شکسته و خونریزی دارد.

ماجرای عجیب پناه بردن یک سگ به اورژانس جاده ای باشت

تقی پور اظهار کرد: بلافاصله وسایل امدادی از جمله سرم را از داخل آمبولانس در آوردیم و با شستشوی دست سگ اقدام به مداوا و پانسمان کردیم سپس سگ را به بیرون از پایگاه هدایت کردیم که هر کار کردیم بیرون نرفت و تنها دنبال خودم می آمد، تا اینکه مقداری نان و آب به سگ دادیم و بعدش از پایگاه بیرون رفت و پشت پایگاه دراز کشید.

این تکنیسین اورژانس شهر باشت تصریح کرد: برای ما عجیب بود که این سگ چطور به اورژانس پناه آورد و هنگام انجام اقدامات درمانی تکان هم نمی خورد و آرام بود.

تقی پور بیان کرد: از ۱۳ سال پیش که وارد کار اورژانس شدم سوگند یاد کردم که امداد و کمک به همه انسان‌ها مسلمان و غیرمسلمان و حیوانات کنم.

همچنین «جهانبخش وحدت نژاد» ، رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اقدام این تکنیسین اورژانس به خبرنگار ایسنا گفت: این حرکت تکنیسین پایگاه اورژانس جاده ای باشت تحسین برانگیز است.

گفتنی است که سید محمد تقی زاده ۳۷ ساله و دارای ۱۳ سال سابقه خدمت، تکنیسین پایگاه اورژانس جاده ای دوراهی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟