سرباز نیروی انتظامی قزوین که برای تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی به ماموریت اعزام شده بود، برای جلوگیری از خودسوزی یکی از متخلفان طعمه آتش شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرباز وظیفه سید علی حسینی جمعی یگان امداد شهرستان قزوین، پس از ابلاغ ماموریت در خصوص تامین امنیت در تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی به همراه کارکنان انتظامی به محل مورد نظر اعزام می شود.

وی در حین تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز و آزاد سازی اراضی کشاورزی، وقتی می بیند یکی از مالکان برای ایجاد تنش و خودداری از اجرای قانون با ریختن بنزین روی خود، قصد خودسوزی دارد بلافاصله برای گرفتن گالن بنزین اقدام می کند ولی لباس های او نیز به بنزین آغشته شده و با روشن کردن فندک توسط مالک زمین، هر دو دچار آتش سوزی می شوند.

با اقدام به موقع سایر عوامل انتظامی، آتش خاموش می شود ولی سرباز به علت شدت سوختگی در بیمارستان بستری می شود.

سرباز سید حسینی پس از سه مرحله عمل جراحی و چند روز بستری در بیمارستان با ۳۰ درصد سوختگی و برای ادامه درمان در منزل از بیمارستان ترخیص می شود.

این سرباز فداکار پس از یک ماه بستری و مداوا توانست مجددا برای ادامه خدمت به مقر پلیس بازگردد و امروز به عنوان الگویی از فداکاری و ایثار در بین همرزمان خود شناخته می شود.

در همین خصوص، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین با حضور در جمع سربازان و شرکت در ضیافت افطاری کارکنان وظیفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از فداکاری سرباز سید حسینی با اعطای درجه و هدایایی تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه آرامش هر کشور به حمیت و جدیت سربازان آن کشور بستگی دارد، گفت: لباس سربازی یک لباس افتخارآمیز و غرورآفرین است.

این مقام انتظامی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی سربازان در عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: کارکنان ناجا حافظان مال و جان و ناموس مردم هستند که بی شک نقش سربازان در این مسیر افتخارآمیز، همواره بسیار چشمگیر و کلیدی است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.


 

کدخبر: 685645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟