عملیات نجات بز گرفتار در چاه / در جنوب تهران رخ داد + عکس ها

یک راس بز که به داخل چاه متروکه ای در جنوب تهران افتاده بود با تلاش آتش نشانان از عمق 15 متری این چاه به طور سالم بیرون آورده شد.

به گزارش رکنا، درساعت 19:49 دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125، حادثه سقوط یک راس بز در داخل چاهی واقع در ولی آباد، جنب دانشگاه شاهد به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان پس از دریافت این اطلاعات، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته افراسیاب خیردست فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک راس بز به علت نداشتن حفاظ مناسب در اطراف دهانه چاه و نیز نبود درپوش، به یکباره به عمق 15 متری این چاه سقوط کرد.

 وی اضافه کرد: صاحب بز با دیدن این اتفاق هرچه تلاش کرد تا این جانور را از داخل چاه خارج کند موفق نشد، به این خاطر از آتش نشانی تقاضای کمک کرد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و پس از برپا کردن کارگاه مناسب بر روی دهانه چاه و با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، وارد چاه شده و این حیوان را بدون آسیب دیدگی به بیرون از چاه منتقل کردند و به مالک آن تحویل دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟