کارگردان سرشناس بر اثر کرونا درگذشت + عکس

سیامک افسایی ، بازیگر نویسنده و کارگردان سرشناس و برجسته‌ی تئاتر تبریز بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.‌

او از جمله شناسنامه‌های تاریخ تئاتر آذربایجان بود.

سیامک افسایی که بود؟

به گزارش رکنا، سیامک افسایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سیامک افسایی می‌توان به بازیگری در سریال آنام اشاره کرد.

سیامک افسایی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سیامک افسایی در این سال، بازیگری در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سیامک افسایی بازی در سریال آنام بوده است. سیامک افسایی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 سریال آنام نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. سیامک افسایی توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی سیامک افسایی آثار مهمی وجود دارد.  در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سیامک افسایی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سیامک افسایی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال آنام محسوب می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟