ناپدید شدن 3 خراسانی در سیل شب گذشته تربت حیدریه + فیلم
حجم ویدیو: 3.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

در شب گذشته که سیل در تربت حیدریه رخ داد 3 تن ناپدید شده و خسارات مالی فراوانی به این شهر وارد شد.

 وقوع سیل شب گذشته در شهرستان تربت حیدریه هیچ تلفات انسانی در پی نداشته‌ اما طبق برآورد اولیه ،۴۲۰ راس دام سبک تلف شده، سه دهنه قنات صدرصد تخریب و به ۱۳۰ هکتار زمین گندم و پنج هکتار توتستان خسارت شدید وارد شده‌ است.

به گزارش رکنا، از تربت حیدریه معاون امور فنی و عمرانی فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وقوع سیل شب گذشته در این شهرستان هیچ تلفات انسانی در پی نداشته‌است، افزود: البته در اثر وقوع سیل ۳ نفر مفقود شده بودند که با تلاش نیروهای هلال‌احمر سالم پیدا شده و تحویل خانواده‌هایشان شدند.

احسان کریمی از شهروندان خواست به شایعاتی که در شبکه‌های اجتماعی محلی منتشر شده، اعتنایی نکنند و تنها به اخبار خبرگزاری‌های رسمی اعتماد کنند.

سیل در تربت حیدریه / شب گذشته رخ داد

وی تاکید کرد: از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز به مدت ۲ ساعت بارندگی شدیدی در شهرستان تربت حیدریه به وقوع پیوست و بنا بر گزارش هواشناسی میزان بارش شب گذشته ۲۵ میلیمتر اما با شدت بسیار زیاد گزارش شده‌است.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه نیز در ادامه این نشست خبری گفت: طبق برآورد اولیه بر اثر بارش روز گذشته در این شهرستان ۴۲۰ راس دام سبک تلف شده، سه دهنه قنات صدرصد تخریب و به ۱۳۰ هکتار زمین گندم و پنج هکتار توتستان خسارت شدید و قطع وارد شده‌است.

حسین محمدی افزود: البته رقم دقیق خسارت بعد ارزیابی کارشناسان و ظرف ۴۸ ساعت آینده اعلام خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟