توقیف 2 خودرو حامل مواد مخدر در نهبندان

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان با همکاری مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۶۰ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف و ۳ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان طی اخبار واصله از عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی مبنی بر حمل مواد افیونی توسط سوداگران مرگ در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان نهبندان سواری پراید قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 60 کیلو و 250 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در ادامه عملیات یک وانت تویوتا که راه پاک کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بوده را مشاهده و سپس توقیف کردند.

فرشید تصریح کرد: مأموران در این رابطه 2 خودرو توقیف و 3 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف 40 کیلو و 250 گرم تریاک در عملیاتی دیگر در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو 40 کیلو و 250 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟