معجزه زنده ماندن 2 زن تهرانی در شاخ به شاخ خودروها+ عکس ها

تصادف دو دستگاه خودرو سواری و باری با یکدیگر در بزرگراه آزادگان مصدومیت سه نفر را در پی داشت.

به گزارش رکنا، ساعت 02:25 شب گذشته درپی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری ال نود و نیسان با یکدیگر و مصدومیت شدید سه سرنشین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 20 و گروه امداد و نجات 8 را عازم محل حادثه در بزرگراه آزادگان، مسیر شمال به جنوب ورودی بزرگراه شهید لشکری کرد.

حسین زارع تیموری افسر آماده منطقه یک عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت:با رسیدن به محل حادثه پس از بررسی های اولیه مشخص شد خودرو سواری ال نود به دلیل نامعلوم در رمپ ورودی بزرگراه شهید لشکری به صورت یک طرفه و غیرمجاز با سرعت در حال عبور بوده است که ناگهان با یک دستگاه خودرو سواری نیسان یخچال دار به صورت شاخ به شاخ برخورد کرده بود.

3 زن و مرد تهرانی در این خودرو زنده ماندند

وی افزود: بر اثر این برخورد، راننده و سرنشین خودروی ال نود که مرد و زنی 30 و 35 ساله و راننده خودرو نیسان یخچال دار که مردی 40 ساله بودند دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست، پا و کمر شده بودند.

این افسر آماده در ادامه گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی توسط خودرو های آتش نشانی به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با تجهیزات ویژه نجات، نفرات مصدوم را از خودرو خارج کردند و همزمان گروه دوم با قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین خودروها از آتش سوزی احتمالی خودروها جلوگیری به عمل آوردند.

زارع تیموری خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس حاضر در محل و جدا سازی خودرو ها و انتقال آن ها به وسیله یدک کش، به ماموریت خود پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟